astridnaarghana.reismee.nl

READY FOR TAKE OFF!!

hoi iedereen,


Vandaag is het dan toch echt zover! Mijn reis naar Ghana gaat beginnen.


Deze toppers (zie bijlage foto’s) zijn vandaag meegegaan naar schiphol om mij uit te zwaaien! Vanochtend even lekker een potje gehuild, maar ik ga jullie natuurlijk missen als ik in Ghana zit!

Ik weet zeker dat het goed gaat komen en dat ik met veel verhalen terug zal komen naar Nederland

Ik had de hele maand augustus een inzamelingsbox bij de jumbo staan. Hiermee heb ik 320 euro opgehaald. Ook heb ik van veel mensen geld gekregen om ook te besteden in Ghana. In totaal heb ik 610 euro die ik goed kan gebruiken voor spullen die ze daar nodig hebben.

Vanavond wordt ik eerst naar mijn contactpersoon gebracht waar ik de komende 2 dagen ga verblijven. Ik krijg in deze 2 dagen de tijd om even te wennen aan de nieuwe cultuur. Ook krijg ik veel informatie en ga ik leuke Ghanese activiteiten doen zoals trommelen op het strand, slippers en sleutelhangers maken en de stad Accra verkennen. Na deze 2 dagen ga ik naar mijn gastgezin en gaat mijn avontuur daar verder!

Spannend, maar ik heb er wel heel veel zin in!

Jullie horen snel weer van mij!

Lieve groetjes



Reacties

Reacties

Lia

Lieve Astrid, wat spannend allemaal, ik ga je zeker volgen. Een heel goede reis gewenst en geniet van alle belevenissen daar. Je zult het vast geweldig vinden. Groetjes, ook van Jack, Lia.

Linda

Mooi Astrid! En wat fijn dat je door je vrienden en familie uitgezwaaid bent. Zij gaan jou ook missen. Je bent echt een topper! Ik heb heel veel bewondering voor je. Doe rustig aan en ik kijk uit naar je verhalen. Heel veel succes gewenst.
Liefs linda

Yvonne

Lieve Astrid,

Na vele maanden voorbereiding is je reis naar Ghana nu eindelijk begonnen! En wat heb je er lang naar uitgekeken! Fijn dat je familie en vrienden jou gisteren op Schiphol hebben uitgezwaaid. Ik vind het super bijzonder dat je helemaal in je uppie naar Ghana gaat, daar heb ik veel bewondering voor. Ga vooral volop genieten van alles, ik wens je een hele mooie reis to en ben heel benieuwd naar al jouw verhalen over Ghana. Veel plezier! Liefs Yvonne

Nel Hoogenboom

Astrid,
Leuke foto’s, inmiddels ben je gearriveerd, wat spannend allemaal. Heel veel plezier in Ghana?. Ik ben benieuwd naar je volgende foto’s/verhaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active